موکب رسانه‌ای امام رضا(ع)

سه بوکسور تیم نونهالان ایران با پیروزی مقابل حریفان، مدال برنزشان را در قهرمانی آسیا قطعی کردند.

قطعی‌شدن سه برنز ایران در بوکس نونهالان آسیا/ اوکراین گربه‌سیاه شد

در ادامه رقابت‌های بوکس قهرمانی نونهالان و نوجوانان آسیا ۲۰۲۴ امارات، امروز (دوشنبه - ۱۲ شهریور ۱۴۰۳) مبارزات رده سنی نونهالان پیگیری شد که در پایان متین چمی‌پا، ماهان محمدیان و فرزاد احمدی با غلبه بر حریفان، ضمن صعود به مرحله نیمه‌نهایی مدال برنز خود در این رقابت‌ها را قطعی کردند.

در وزن ۴۹ کیلوگرم، متین چمی‌پا برابر نهیان از امارات به پیروزی رسید تا ضمن صعود به نیمه‌نهایی، مدال برنزش را قطعی کند. او در این مرحله به مصاف راوی سیاگ از هند می‌رود.

در وزن ۵۲ کیلوگرم، ماهان محمدیان مقابل سیدیکوف از ازبکستان به برتری رسید تا او نیز ضمن راه‌یابی به نیمه‌نهایی، مدال برنز خود را قطعی کند. او در دیدار بعدی با نورسالم از قزاقستان مبارزه می‌کند.

در وزن ۶۱ کیلوگرم، فرزان احمدی از سد براتاپ از هند گذشت تا او نیز با صعود به نیمه‌نهایی، مدالش را تضمین کند. احمدی در این مرحله با پونگ بوی از ویتنام دیدار می‌کند.

اما در  وزن ۶۴ کیلوگرم علی‌سان‌ قره‌گوزلو مقابل لوکیاکنکو از اوکراین، در وزن ۶۷ کیلوگرم پارسا حسین‌زاده برابر کمیل سحر از قرقیزستان، در وزن ۷۰ کیلوگرم مهرشاد شرافتمند مقابل هانجرا از هند و در وزن ۷۰+ کیلوگرم محمد ‌اکبر سلطانی مقابل کاشیاننکو از اوکراین نتیجه را واگذار کردند تا بدون کسب مدال به کار خود در این رقابت‌ها پایان دهند.

فردا (سه‌شنبه - ۱۳ شهریور ۱۴۰۳) مبارزات رده نوجوانان پیگیری می‌شود که ایران در این روز دو نماینده دارد. در وزن ۴۶ کیلوگرم مهدی روزبهانی که ابتدا باتبایار از مغولستان را شکست داد به مصاف داد نوکسان‌ وراپات‌ تایلندی می‌رود. روزبهانی در صورت برتری به نیمه‌نهایی رسیده و مدالش را قطعی می‌کند.

سپس در وزن ۴۸ کیلوگرم سهند نجفی که در مبارزه نخست خود چانتارا از تایلند را شکست داده است، با شوبام از هند روبه‌رو می‌شود که در صورت برتری، به مرحله نیمه‌نهایی رسیده و مدالش را قطعی می‌کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.